Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

<<Τα παραμύθια!!>>


Και τώρα για τους μικότερους μας φίλους έχουμε ένα δωράκι ανεκτίμητης αξίας!!:)
Μια φορά και ένα καιρό ζούσε ένα κοριτσάκι σε ένα δάσος που το έλεγαν Μαριαλένα!Η Μαριαλένα ήταν όμορφη και έξυπνη σε αντίθεση με την κακιά μητριά της και τις δύο πανάσχημες και κακιές αδερφές της!Μια μέραα λοιπόν η κακή μητριά είπε στην Μαριαλένα με μια βαθιά φωνή:<>
Τότε η Μαριαλένα είπε φοβισμένη...<<Μα πώς θα πάω σε ένα τόσο μεγάλο δάσος για να βρώ ένα και μοναδικό καρπό?>><<Αν δεν πάς ,τότε θα σε πετάξω έξω απο το σπίτι!>> είπε η κακιά μητριά.<<Εντάξει θα πάω...>> είπε στεναχωρημένη η Μαριαλένα.Έτσι τι νε έκανε η καιμένη Η Μαριαλένα πήγε για να βρεί αυτό τον καρπό.Στην διαδρομή καθώς πήγαινε στο δάσος συνάντησε μια αρκούδα!Η αρκούδα βρυχιόταν και πήγε να της επιτεθεί.Η Μαριαλένα όμως φοβισμένη της είπε :<< Καλή μου αρκούδα σε παρακαλώ μην μου κάνεις κακό!.. και εγώ θασ ε βοηθήσω!!>> Τότε η αρκούδα είπε <<Θέλω να με βοηθήσεις...>>και έδειξε το πόδι της.<<Κατάλαβα..>> είπε η Μαριλένα.Η αρ΄κούδα είχε πατήσει ένα τεράστιο αγκάθι!Η Μαριαλένα μετά απο προσπ΄΄αθεια το έβγαλε.'Επειτα η αρκούδα της είπε οτι για το χατίρι που τησ έκανε θα της πραγματοποιούσε ένα χατίρι.Η Μαριλένα τότε της είπε :<<Θέλω να μου φέρεις τ καρπό της νιότης.>><<Εύκολο..>> είπε η αρκούδα και εξαφανίστηκε.Μετά απο λίγη ώρα ξαναεμφανίστηκε και στα χέρια της κρατούσε τι?Ναι καλά το μαντέψατε κρατούσε τον καρπό τησ νιότης!<<Σε συχαριστώ >>είπε η Μαριαλένα και έφυγε.Έπειτα απο πολλή διαδρομή έφτασε ξανά στο σπίτι της οπου η μητριά της την περίμενε.Η Μαριαλένα της είπε :<<Κρατώ τον καρπό της νιότης στα χέρια μου και θα στον δώσω μόνο αν μου χαρίσεις την ελευθερία μου>>.Έτσι και έγινε!Η Μαριαλένα κέρδισε την ελευθερία της και μετά απο πολλά χρόνια παντεέυτηκε και ζούσε ευτύχισμένη.Όσο για την κακιά μητριά και τισ κόρες της?Απλώς τσακώθηκαν για το ποιά θα πρωτοπάρει τον καρπό μέχρι που τον κατέστρεψαν!Καλά έπαθαν ε?Έτσι έζησαν αυτοι καλά και εμείς καλύτερα!Σας άρεσε το παραμύθι μου?ΤΟ αφιερώνω στον Γιωργάκη τον γείτονά μου γατί είναι ο μικρότερος σε ηλικία επισκέπτης και οπαδός του blog μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου